Ugrás az oldal tetejére
Első féktárcsa INTREPID FRM. 140 mm x 2,5 mm
Webshop ajánló
DF032-06 -
 
- további információk a termékről
Webshopunkban jelenleg1412 termék található.
A kiválasztott termékeket postai utánvéttel küldjük el a megrendelőnek.
 
Termék kereső
Beállítás
db temék / kategória oldalanként.
 
 
     
 
Märcz Ferenc és Bitó Csaba Suzukit tesztelt az Euro-Ringen.
2010. július 27.

A Gokart OB eddigi fordulóin öt versenyzőnk nyert versenyautó tesztelési lehetőséget, közülük ketten vettek részt a GFS Racing Team által, július 13-ára meghirdetett teszten.

A versenyzők előbb egy rövid eligazítást kaptak a márkakupás Suzuki viselkedéséről, majd Burkus Egon mellett, utasként megtapasztalhattk az elhangzottakat. Ezt követően ülhettek be a vezetőülésbe. Az élményről pedig ők maguk beszéltek:

Bitó Csaba: "Nem ültem korábban Suzukiban, így nagy élmény volt látni, hogy milyen féktávokra, milyen kanyarsebességekre képes egy ilyen Swift. Főleg a féktávok voltak megdöbbentők, az, hogy micsoda erőhatások vannak. Az eltérés, ahhoz képest, amit az ember gondol, elég jelentős. Kicsit furcsa volt, de nagyon hamar hozzá lehet szokni a váltóhoz, meg hogy az ember nagyon szorosan be van kötve. Aztán egyre bátrabban mentem, egyre élvezetesebb volt a vezetés. Az volt a cél, hogy lassan induljak és folyamatosan gyorsuljak. A végén már egy-két hiba is becsúszott, akkor visszább vettem a tempót. Nagyon élveztem. Ha a feltételek adottak lennének, mindenképpen érdekelne versenyzés szinten is."

Märcz Ferenc: "Egon mellett a féktávokra figyeltem. Arra, hogy hol fékez, hogy fékez, illetve hogy merre megyünk, mert még nem mentem ezen a pályán soha, azt sem tudtam merre van a jobb meg a bal. Az első körben próbáltam a pályát tanulni, aztán azt figyeltem, hogy mennyire használa a motorféket, hogy kombinálja ezt a fékhasználattal, illetve hogyan veszi a kanyarokat ezeket használva. Ebben ugyanis nincs tapasztalatom, gázt egyenesben mindenki tudja nyomni. Aztán, amikor átültem a másik oldalra nem igazán sikerült az első egy-két körben ezt megoldani, mindjárt egy pörgéssel kezdtem, de csakis azért, mert az első pár kanyar egyáltalán nem kihívs és nagy lett az önbizalmam, teljesen jól éreztem magam az autóban, jól feküdte az utat. A megforgás után elbeszélgettünk Egonnal a kocsiban, majd megpróbáltam lassabban vezetni, ami aztán folyékonyabb is lett. Nagyon jól éreztem magam a versenyautóban, a fék fantasztikus, nagyon jó lehet használni. Az utcai autóhoz képest döbbenetesen jól lehet vele lassulni. A beterelgetéssel, a kanyarhasználattal van még gond, a sok gyakorlás biztos meghozná a gyümölcsét."

Vissza az előző oldalra
 
Ugrás az oldal tetejére
    Kapcsolat   Impresszum
Használt Gokart Alkatrészek  |  Hírek  |  Csapat  |  Versenyzők  |  Támogatók  |  Versenynaptár  |  Eredmények  |  Fényképek  |  Letöltés  |  Linkek  |  Adatvédelem